Beszerzés és értékesítés
  1. CRM
    Ügyfelekkel kapcsolatos információk, események és ezekhez kapcsolódó dokumentumok nyilvántartása. Ügyfelekhez kötődő feladatok kezelése.
  2. Ajánlat/rendelés
    Vevőkre szabott engedmény és árrendszer alapján ajánlatkészítés, ajánlatok nyilvántartása, kezelése. Rendelések teljesítéséhez szükséges folyamatos, valós idejű készletelemzés. Automatikus rendelési javaslatok minimum/optimum készletelőírások, forgási sebesség, szállítási határidők alapján.
  3. Vevőszámla
    Forintos és devizás belföldi vevő, export, jóváíró és stornó számla készítése, számlák nyilvántartása. Rendelések és szállítólevelek likvidálása. Csoportos számlázás, számlaismétlés, pénzügyi ütemezés kezelése.
  4. Szállítói számla
    Forintos és devizás belföldi szállító, import, jóváíró és stornó számla iktatása, igazoltatása, nyilvántartása. Rendelések és szállítólevelek likvidálása, pénzügyi ütemezés kezelése.
  5. Árképzés
    Cikkhez/szolgáltatáshoz tetszőleges számú ár rögzítése, vevőkhöz kapcsolt árlistákba szervezése. Múltbeli, jelenleg érvényes, illetve jövőben érvénybe lépő árak nyilvántartása, kezelése. Szállítói árváltoztatás vagy árfolyamváltozás hatásának átvezetése, árak tömeges, automatikus képzése.
  6. Kassza
    A Vectory rendszer kiskereskedelmi értékesítést támogató felülete. Nyugta, számla, szállítólevél előállítása, termékazonosítás, utalványok, visszáruk kezelése.
  7. Elektronikus számla
    Vevő számlák elektronikus úton történő továbbítása PDF és XML formátumban. A számla küldésekor automatikusan létrejön egy PDF-be ágyazott NAV által előírt formátumú XML fájl, amely a vevő számára kerül eljuttatásra.
  8. Jutalék
    Üzletkötői, területi képviselői jutalék számítása beállított vállalat-specifikus paraméterek alapján. Rugalmas, értékesítést ösztönző elszámolási rendszer, amely támogatja a meghatározott rendszerességű (éves, féléves, negyedéves, havi, heti) jutalék kifizetést.
  9. Pontgyűjtő
    Vásárlói pontgyűjtő akció szervezése. Megvásárolt cikkhez vagy számla végösszeghez pontok rendelhetőek, amelyeket a meghatározott vevőcsoportok gyűjthetnek, és egy későbbi vásárláskor kedvezményre vagy ajándéktárgyra válthatnak.
  10. Reklamációkezelés
    A Vectory funkcióival könnyedén nyomon követhető az ügyfélpanaszokhoz és a termékekhez kötődő reklamációkezelés teljes folyamata. Nyomtatványsablonok kialakítása, panaszokhoz kötődő jegyzőkönyvek nyilvántartása. Feladatkiosztási lehetőség a végrehajtó személyek számára, határidők nyomon követése.
  11. Szállításszervezés
    Az élő vevői- és szállítói rendelésállomány, a kiszállításra váró szállítólevelek és számlák mögötti áruk csoportosítása, a szállítási feladatok előzetes tervezése és végleges összeállítása, járművek kihasználásának fokozása, a szállítási költségek optimalizálása.
  12. EKÁER
    A szállítói megrendelések, szállítólevelek és számlák adatait felhasználva a Vectory kapcsolódik az EKÁER rendszerhez. A NAV webes felületén a fuvar és a szállítmány adatainak kézi felvitele helyett a Vectory által generált fájl az adott szállítmányról minden szükséges adatot automatikusan feltölt.
  13. ADR
    Veszélyes árukhoz kötődő információk cikkekhez kötött nyilvántartására, s ezek segítségével speciális nyomtatványok előállítására.
  14. Bónusz
    Vevőkkel kötött megállapodás alapján másodlagos kereskedelmi elszámolások (bónuszok, visszatérítések, forgalmi jutalékok) tervezése, elszámolása, hatásuk kimutatása az értékesítési folyamatokra, a nyereségességre.
  15. Felvásárlás
    Mezőgazdasági felvásárlást végző cégek számára kialakított funkciók a felvásárlási jegyek készítéséhez és nyilvántartásához kapcsolódóan.
  16. OCR szállítói számla import
    A pdf formátumú szállítói számlák fejléc adatai automatikusan beimportálása a Vectory rendszerbe az OCR (optikai karakterfelismerő) programokhoz kifejlesztett integráció segítségével.
  17. NAV online számla import
    A Vectory ERP rendszer ezen funkciója lehetővé teszi azon szállítói számlák lekérdezését és feldolgozását, amelyek a cégük adószámára kerültek lejelentésre a szállítók részéről a NAV felé. A NAV oldaláról a Vectory által letöltött bejövő számlák adattartalma egyszerűen rögzíthető.
  18. Automata számlázás
    Előre meghatározható, mely ajánlatokról vagy rendelésekről, milyen időszakban és milyen gyakorisággal készüljenek vevőszámlák. A rendszer ezt figyelembe véve automatikusan előállítja ezeket.
  19. NAV e-számla
    Vevőszámlák elektronikus továbbítása a NAV rendszere felé mint elektronikus számla (e-számla), külső e-számla hitelesítő és továbbító szolgáltató közreműködése nélkül. A számlázási folyamatban az eladó oldalán létrejön egy elektronikus számla dokumentum (elektronikus aláírással és időpecséttel nem ellátott PDF fájl), és egy a Vectory által képzett hash-kód. A számla felküldésre kerül a NAV felé, majd azonnali státusz lekérés indul, hogy a számlát a NAV befogadta-e. Az így kapott dokumentumok az E-mail küldő modul megléte esetén automatikusan a vevő felé is továbbíthatók.
  20. Adóügyi nyomtató
    A modul lehetőséget biztosít egy adóügyi ellenőrző egységgel (AEE) integrált, Posiflex blokknyomtató és vevő kijelző rendszerrel való kapcsolatra. A kapcsolat NAV által jóváhagyott, így nem szükséges külön pénztárgépet üzemeltetni mellette. A modul segítségével a Vectory-ban előállított nyugták és egyszerűsített számlák a blokknyomtatón keresztül nyomtathatók, illetve az online pénztár rendszerbe bekerülnek.
  21. Digitális árcímke
    A Vectory ERP rendszerből kezelhetőek a digitális címkék akár manuálisan akár automatizált módon.
  • Készletgazdálkodás és logisztika
  • Beszerzés és értékesítés
  • Pénzügy számvitel
  • Projektmenedzsment
  • Kontrolling
  • Iparági megoldások
  • Speciális modulok
  • Iroda-automatizálás
  • Webáruház