-
Ügyfelekkel kapcsolatos információk, események és ezekhez kapcsolódó dokumentumok
nyilvántartása. Ügyfelekhez kötődő feladatok kezelése.
-
Vevőkre szabott engedmény és árrendszer alapján ajánlatkészítés, ajánlatok nyilvántartása,
kezelése. Rendelések teljesítéséhez szükséges folyamatos, valós idejű készletelemzés.
Automatikus rendelési javaslatok minimum/optimum készletelőírások, forgási sebesség, szállítási
határidők alapján.
-
Forintos és devizás belföldi vevő, export, jóváíró és stornó számla készítése, számlák
nyilvántartása. Rendelések és szállítólevelek likvidálása. Csoportos számlázás, számlaismétlés,
pénzügyi ütemezés kezelése.
-
Forintos és devizás belföldi szállító, import, jóváíró és stornó számla iktatása, igazoltatása,
nyilvántartása. Rendelések és szállítólevelek likvidálása, pénzügyi ütemezés kezelése.
-
Cikkhez/szolgáltatáshoz tetszőleges számú ár rögzítése, vevőkhöz kapcsolt árlistákba szervezése.
Múltbeli, jelenleg érvényes, illetve jövőben érvénybe lépő árak nyilvántartása, kezelése.
Szállítói árváltoztatás vagy árfolyamváltozás hatásának átvezetése, árak tömeges, automatikus
képzése.
-
A Vectory rendszer kiskereskedelmi értékesítést támogató felülete. Nyugta, számla, szállítólevél
előállítása, termékazonosítás, utalványok, visszáruk kezelése.
-
Vevő számlák elektronikus úton történő továbbítása PDF és XML formátumban. A számla küldésekor
automatikusan létrejön egy PDF-be ágyazott NAV által előírt formátumú XML fájl, amely a vevő
számára kerül eljuttatásra.
-
Üzletkötői, területi képviselői jutalék számítása beállított vállalat-specifikus paraméterek
alapján. Rugalmas, értékesítést ösztönző elszámolási rendszer, amely támogatja a meghatározott
rendszerességű (éves, féléves, negyedéves, havi, heti) jutalék kifizetést.
-
Vásárlói pontgyűjtő akció szervezése. Megvásárolt cikkhez vagy számla végösszeghez pontok
rendelhetőek, amelyeket a meghatározott vevőcsoportok gyűjthetnek, és egy későbbi vásárláskor
kedvezményre vagy ajándéktárgyra válthatnak.
-
A Vectory funkcióival könnyedén nyomon követhető az ügyfélpanaszokhoz és a termékekhez kötődő
reklamációkezelés teljes folyamata. Nyomtatványsablonok kialakítása, panaszokhoz kötődő
jegyzőkönyvek nyilvántartása. Feladatkiosztási lehetőség a végrehajtó személyek számára,
határidők nyomon követése.
-
Az élő vevői- és szállítói rendelésállomány, a kiszállításra váró szállítólevelek és számlák
mögötti áruk csoportosítása, a szállítási feladatok előzetes tervezése és végleges
összeállítása, járművek kihasználásának fokozása, a szállítási költségek optimalizálása.
-
A szállítói megrendelések, szállítólevelek és számlák adatait felhasználva a Vectory kapcsolódik
az EKÁER rendszerhez. A NAV webes felületén a fuvar és a szállítmány adatainak kézi felvitele
helyett a Vectory által generált fájl az adott szállítmányról minden szükséges adatot
automatikusan feltölt.
-
Veszélyes árukhoz kötődő információk cikkekhez kötött nyilvántartására, s ezek segítségével
speciális nyomtatványok előállítására.
-
Vevőkkel kötött megállapodás alapján másodlagos kereskedelmi elszámolások (bónuszok,
visszatérítések, forgalmi jutalékok) tervezése, elszámolása, hatásuk kimutatása az értékesítési
folyamatokra, a nyereségességre.
-
Mezőgazdasági felvásárlást végző cégek számára kialakított funkciók a felvásárlási jegyek
készítéséhez és nyilvántartásához kapcsolódóan.
-
A pdf formátumú szállítói számlák fejléc adatai automatikusan beimportálása a Vectory rendszerbe
az OCR (optikai karakterfelismerő) programokhoz kifejlesztett integráció segítségével.
-
A Vectory ERP rendszer ezen funkciója lehetővé teszi azon szállítói számlák lekérdezését és
feldolgozását, amelyek a cégük adószámára kerültek lejelentésre a szállítók részéről a NAV felé.
A NAV oldaláról a Vectory által letöltött bejövő számlák adattartalma egyszerűen rögzíthető.
-
Előre meghatározható, mely ajánlatokról vagy rendelésekről, milyen időszakban és milyen
gyakorisággal készüljenek vevőszámlák. A rendszer ezt figyelembe véve automatikusan előállítja
ezeket.
-
Vevőszámlák elektronikus továbbítása a NAV rendszere felé mint elektronikus számla (e-számla),
külső e-számla hitelesítő és továbbító szolgáltató közreműködése nélkül. A számlázási
folyamatban az eladó oldalán létrejön egy elektronikus számla dokumentum (elektronikus
aláírással és időpecséttel nem ellátott PDF fájl), és egy a Vectory által képzett hash-kód.
A számla felküldésre kerül a NAV felé, majd azonnali státusz lekérés indul, hogy a számlát a NAV
befogadta-e. Az így kapott dokumentumok az E-mail küldő modul megléte esetén automatikusan a
vevő felé is továbbíthatók.
-
A modul lehetőséget biztosít egy adóügyi ellenőrző egységgel (AEE) integrált, Posiflex
blokknyomtató és vevő kijelző rendszerrel való kapcsolatra. A kapcsolat NAV által jóváhagyott,
így nem szükséges külön pénztárgépet üzemeltetni mellette. A modul segítségével a Vectory-ban
előállított nyugták és egyszerűsített számlák a blokknyomtatón keresztül nyomtathatók, illetve
az online pénztár rendszerbe bekerülnek.
-
A Vectory ERP rendszerből kezelhetőek a digitális címkék akár manuálisan akár automatizált módon.