-
Ügyfelekkel kapcsolatos információk, események és ezekhez kapcsolódó dokumentumok
nyilvántartása. Ügyfelekhez kötődő feladatok kezelése.
-
Vevőkre szabott engedmény és árrendszer alapján ajánlatkészítés, ajánlatok nyilvántartása,
kezelése. Rendelések teljesítéséhez szükséges folyamatos, valós idejű készletelemzés.
Automatikus rendelési javaslatok minimum/optimum készletelőírások, forgási sebesség, szállítási
határidők alapján.
-
Forintos és devizás belföldi vevő, export, jóváíró és stornó számla készítése, számlák
nyilvántartása. Rendelések és szállítólevelek likvidálása. Csoportos számlázás, számlaismétlés,
pénzügyi ütemezés kezelése.
-
Forintos és devizás belföldi szállító, import, jóváíró és stornó számla iktatása, igazoltatása,
nyilvántartása. Rendelések és szállítólevelek likvidálása, pénzügyi ütemezés kezelése.
-
Cikkhez/szolgáltatáshoz tetszőleges számú ár rögzítése, vevőkhöz kapcsolt árlistákba szervezése.
Múltbeli, jelenleg érvényes, illetve jövőben érvénybe lépő árak nyilvántartása, kezelése.
Szállítói árváltoztatás vagy árfolyamváltozás hatásának átvezetése, árak tömeges, automatikus
képzése.
-
A Vectory rendszer kiskereskedelmi értékesítést támogató felülete. Nyugta, számla, szállítólevél
előállítása, termékazonosítás, utalványok, visszáruk kezelése.
-
Vevő számlák elektronikus úton történő továbbítása PDF és XML formátumban. A számla küldésekor
automatikusan létrejön egy PDF-be ágyazott NAV által előírt formátumú XML fájl, amely a vevő
számára kerül eljuttatásra.
-
Üzletkötői, területi képviselői jutalék számítása beállított vállalat-specifikus paraméterek
alapján. Rugalmas, értékesítést ösztönző elszámolási rendszer, amely támogatja a meghatározott
rendszerességű (éves, féléves, negyedéves, havi, heti) jutalék kifizetést.
-
Vásárlói pontgyűjtő akció szervezése. Megvásárolt cikkhez vagy számla végösszeghez pontok
rendelhetőek, amelyeket a meghatározott vevőcsoportok gyűjthetnek, és egy későbbi vásárláskor
kedvezményre vagy ajándéktárgyra válthatnak.
-
A Vectory funkcióival könnyedén nyomon követhető az ügyfélpanaszokhoz és a termékekhez kötődő
reklamációkezelés teljes folyamata. Nyomtatványsablonok kialakítása, panaszokhoz kötődő
jegyzőkönyvek nyilvántartása. Feladatkiosztási lehetőség a végrehajtó személyek számára,
határidők nyomon követése.
-
Az élő vevői- és szállítói rendelésállomány, a kiszállításra váró szállítólevelek és számlák
mögötti áruk csoportosítása, a szállítási feladatok előzetes tervezése és végleges
összeállítása, járművek kihasználásának fokozása, a szállítási költségek optimalizálása.
-
A szállítói megrendelések, szállítólevelek és számlák adatait felhasználva a Vectory kapcsolódik
az EKÁER rendszerhez. A NAV webes felületén a fuvar és a szállítmány adatainak kézi felvitele
helyett a Vectory által generált fájl az adott szállítmányról minden szükséges adatot
automatikusan feltölt.
-
Veszélyes árukhoz kötődő információk cikkekhez kötött nyilvántartására, s ezek segítségével
speciális nyomtatványok előállítására.
-
Vevőkkel kötött megállapodás alapján másodlagos kereskedelmi elszámolások (bónuszok,
visszatérítések, forgalmi jutalékok) tervezése, elszámolása, hatásuk kimutatása az értékesítési
folyamatokra, a nyereségességre.
-
Mezőgazdasági felvásárlást végző cégek számára kialakított funkciók a felvásárlási jegyek
készítéséhez és nyilvántartásához kapcsolódóan.
-
A pdf formátumú szállítói számlák fejléc adatai automatikusan beimportálása a Vectory rendszerbe
az OCR (optikai karakterfelismerő) programokhoz kifejlesztett integráció segítségével.