Gyakran ismételt kérdések
VectorCloud

  • Ügyfél számára dedikált felhős környezet biztosítása a Vectory rendszerre optimalizálva.
  • A Vectory üzemeltetéséhez szükséges összes szerver oldali licenc:
    • MS SQL adatbáziskezelő szoftver licenc díj
    • Windows Remote Desktop Server User Cal licenc díj
  • Adatok biztonságos, redundáns tárolása, titkosított adatkapcsolat
  • Szolgáltatás folyamatos rendelkezésre állása (99%)
  • Adatbázis karbantartás, optimalizálás
  • Napi adatmentés
  • Ügyfélszolgálat a VectorCloud szolgáltatásra vonatkozóan munkanapokon 08:00-18:00 óra között
  • Szerverek naprakészen tartása, szerver infrastruktúra fejlesztése, teljeskörű üzemeltetése
  • Negyedévente egyszer díjmentesen igényelhető Vectory és Kontrolling rendszer verziócsere

A háttérben több azonos tudású szervert és szolgáltatást üzemeltetünk, amelyek egymást helyettesítő (redundáns) működésre képesek. Így bármely eszköz kiesése esetén egy másik azonnal, vagy nagyon rövid időn belül pótolni tudja annak működését

Igen, munkanapokon 08:00-18:00 között elérhető telefonos ügyfélszolgálatunk, ahol közvetlenül rendszergazdáinknak is felteheti a szolgáltatással kapcsolatos kérdéseit, észrevételeit. Emellett internetes terméktámogatási felületet is üzemeltetünk, ahol 0-24-ben írásban is jelezheti a felhőszolgáltatással kapcsolatos igényeit.

A felhőszolgáltatás igénybevételekor fizetendő az egyszeri kiépítési díj, amely a dedikált felhős környezet és felhasználói hozzáférések kialakítását, az adatbázis felhőbe költöztetését, a mentési beállítások elvégzését, éjszakai eljárások beállítását, háttérben futó e-mail profilok felvételét, a biztonságos távoli munkavégzéshez szükséges paraméterek beállítását és a nyomtatás és levelezés beállítások elvégzését tartalmazza. A felhőszolgáltatás díj ezt követően havonta előre fizetendő, mindig az adott hónapra vonatkozóan.