Szoftverbevezetés

Vectory Vállalatirányítási Rendszer bevezetés

Ma már egyre több cég dönt vállalatirányítási rendszer, másnéven ERP (Enterprise Resource Planning) bevezetése mellett. A hatékonyság növelése, versenyképességük megtartása érdekében szükséges, hogy egy olyan informatikai megoldást találjanak, amellyel átláthatóan kezelhetik üzleti folyamataikat.

Nem elég azonban csak telepíteni egy új vállalatirányítási rendszert, a lényeg a mögöttes üzleti logika és folyamatok megfelelő kialakításában rejlik.

Cégünk olyan bevezetési módszertant alkalmaz, melyet 30 év alatt, több mint 500 bevezetési projekt tapasztalatai alapján alakítottunk ki.

A cél, hogy ügyfeleinknek valós szakmai támogatást nyújtsunk a teljes bevezetési folyamat, majd az éles indulást követő használat során is, és vállalatirányítási rendszerünk alkalmazásával hatékonyabbá váljon működésük minden ügyviteli területen.

Melyek egy ERP rendszer bevezetésének lépései?
  1. Üzleti folyamat és igények megismerése

    A bevezetési folyamat már az első díjmentes szoftverbemutatók alkalmával megkezdődik azzal, hogy az ügyfél megfogalmazza számunkra igényeit, működését és akár hosszabb távú elképzeléseit is.

    Programbemutatók és konzultációk során felmérjük az üzleti folyamatokat, közösen meghatározzuk, hogy a vállalatirányítási rendszer mely moduljai szükségesek működésük támogatásához, van-e igény egyedi elképzelések megvalósítására.

  2. Árajánlat cégre szabottan
    Az igények meghatározását követően készítjük el ajánlatunkat a vállalatirányítási rendszer licencére, bevezetésére, terméktámogatására vonatkozóan. Lehetőség van felhő alapon is működtetni rendszerünket VectorCloud szolgáltatásunkkal, illetve elérhető már számos jelentős Vectory funkció VAPP mobil alkalmazásunkban is. Kérésre ajánlatunkat ezen szolgáltatásokkal egészítjük ki.
  3. Szerződéskötés
    Az ajánlat elfogadását követően megállapodásba foglaljuk az ügyfelünk által igényelt licenceket és szolgáltatásokat. A szerződés tartalmazza a vállalatirányítási rendszer bevezetési tervét is a kapcsolódó feladatokkal és határidőkkel.
  4. Működési környezet kialakítása és telepítés
    Ügyfeleink dönthetnek saját szerver működtetése vagy VectorCloud felhőszolgáltatásunk igénybevétele mellett. A működési környezetet minden esetben felmérjük, és amennyiben szükség javaslatot teszünk a beszerzendő eszközökre vonatkozóan. VectorCloud felhőszolgáltatásunk előnye, hogy nem szükséges saját szerverrel rendelkezni, mivel teljes körű informatikai hátteret biztosít a Vectory bármely moduljának üzemeltetéséhez, beleértve az általunk kínált Webáruház megoldást is.
  5. Adatmigráció
    Az adatmigráció során a korábbi rendszerekben (pl. számlázó programban) tárolt és átvehető, illetve az ügyfél partnereitől beszerzett adatokkal kerül feltöltésre a Vectory rendszer, hogy a felhasználók a már ismert adatokat látva könnyebben sajátíthassák el a program működését.
  6. Konzultációk és paraméterezés
    A bevezetés során a vezetőkkel, kulcsfelhasználókkal egyeztetve véglegesítjük a Vectory paramétereit, megmutatjuk, hogy milyen kapcsolók és beállítási lehetőségek állnak rendelkezésükre. Mindezek mellett beállításra kerül a jogosultsági rendszer és segítjük a felhasználói csoportok kialakítását is.
  7. Oktatás
    A leendő felhasználók projektvezetőink és tanácsadóink segítségével sajátíthatják el a Vectory rendszer használatát. Az oktatásokra mindig az adott ügyfél ügyviteli folyamatát figyelembe véve kerül sor egy gyakorló adatbázis használatával, általában felhasználó területenként kialakított kisebb csoportokban. Az oktatás történhet helyszíni vagy távoktatás formájában is, mindig közösen egyeztetett időpontban és időtartammal.
  8. Gyakorlat megszerzése és éles indulás
    Javasolt az éles indulást megelőzően egy olyan gyakorló napot is tartani, amely során minden kolléga teljes mértékben úgy alkalmazza a Vectory rendszert, mint majd az éles használatba vételt követően. Szükség szerint projektvezető kollégánk helyszíni támogatást nyújt az első munkanapokon.
  9. Folyamatos terméktámogatás
    A bevezetési projekt lezárását követően is szakmai támogatást nyújtunk ügyfeleink számára. Tapasztalt szakértőink telefonos és online terméktámogatással, személyes konzultációkkal, továbbképzésekkel segítik ügyfeleinket. Vectory Vállalatirányítási Rendszerünket pedig folyamatosan fejlesztjük azért, hogy működése mindig megfeleljen a jogszabályoknak, informatikai újításoknak és piaci elvárásoknak.

    Tudjon meg többet