Terméktámogatás

Terméktámogatás szakértelemmel

30 éves rutinnal, képzett hazai tanácsadó és fejlesztőcsapattal támogatjuk ügyfeleinket a bevezetés időszakában, majd a mindennapi feladataik során. Ismerjük a különböző iparágak működését, elvárásait és ennek megfelelően nyújtunk célzott és cégre szabott szakértői támogatást.

Milyen terméktámogatási szolgáltatásokat nyújtunk ügyfeleinknek?
  1. Telefonos helpdesk szolgáltatás

    Munkanapokon 08:00-18:00 között elérhető ügyfeleink számára helpdesk vonalunk, melyen keresztül szakértő tanácsadóinkkal egyeztethetnek a program működésével kapcsolatos kérdésekben.

  2. Webes terméktámogatási felület
    Webes terméktámogatási felületünk folyamatosan elérhető (0-24) ügyfeleink számára, ahol igényeik, észrevételeik és kérdéseik bejelentése mellett lehetőségük van korábbi bejelentéseik nyomon követésére és híreink megtekintésére is.
  3. Konzultációs lehetőség
    Az általános helpdesk szolgáltatáson felül ügyfeleink személyre szabott oktatásokat, konzultációkat is igényelhetnek szakértőinktől helyszíni vagy online egyeztetés formájában.
  4. Fejlesztés a gazdasági és törvényi változásokkal összhangban
    Nagylétszámú magyar fejlesztői csapatunk azon dolgozik, hogy ERP rendszerünk mindig megfeleljen az aktuális jogszabályoknak és alkalmazkodjon a korszerű informatikai technológiákhoz. Ennek eredményeképpen a törvényi változások, piaci trendek és ügyfeleink igényei szerint fejlesztett új funkciókkal folyamatosan bővül Vectory Vállalatirányítási Rendszerünk tudása.
  5. Egyedi igények fejlesztése
    Új és meglévő ügyfeleink számára is vállaljuk egyedi fejlesztések megvalósítását. A pontos igények meghatározását követően hazai szoftverfejlesztő kollégáink végzik el a fejlesztést a Vectory rendszerbe integráltan és szem előtt tartva azt, hogy az új funkciók is logikusan illeszkedjenek a kialakított ügyviteli folyamatokhoz.
  6. Vector Akadémia
    Ügyfeleink részére rendszeresen szervezünk csoportos személyes és online képzéseket egy-egy programterülethez vagy folyamathoz kapcsolódóan (pl. Leltározási ismeretek, Főkönyv-Analitika egyeztetés). Az alkalmak során a résztvevők szakértő kollégáinktól gyakorlati példákon keresztül ismerhetik meg az adott területtel kapcsolatos általános tudnivalókat, új fejlesztéseket, valamint fontos funkciókat és egyben választ kaphatnak a felmerülő kérdéseikre is.

    Tudjon meg többet