-
Feladatok létrehozása, kiosztása, hozzájuk erőforrások rendelése, a határidők, a végrehajtás
állapotának figyelemmel kísérése, felelősök számonkérése. Munkafolyamatok automatizálása,
vezérlése.
-
Kimenő, bejövő és belső iratok, dokumentumok, faxok nyilvántartása, kapcsolódó feladatok és
határidők nyilvántartása, követése. Kapcsolódó objektumok (szkennelt képek, MS Word
dokumentumok, Excel táblák, stb.) beágyazása. Exchange integráció.
-
Ajánlatok, rendelések, szállítói számlák jogosultságtól függő engedélyezése, igazolása.
Akár többszintű engedélyezési rendszer kialakítása. Feladatok kiosztása az iratokhoz
kapcsolódóan.
-
Tetszőleges formátumú fájlok, dokumentumok csatolása korlátlan számban a rendszerben szinte
bárhol, bármihez. Pl. ajánlathoz, rendeléshez, cikkhez, ügyfélhez, kimenő vagy bejövő számlához,
feladathoz, projekthez.