Iroda-automatizálás
  1. Workflow
    Feladatok létrehozása, kiosztása, hozzájuk erőforrások rendelése, a határidők, a végrehajtás állapotának figyelemmel kísérése, felelősök számonkérése. Munkafolyamatok automatizálása, vezérlése.
  2. Iktatás és iratkezelés
    Kimenő, bejövő és belső iratok, dokumentumok, faxok nyilvántartása, kapcsolódó feladatok és határidők nyilvántartása, követése. Kapcsolódó objektumok (szkennelt képek, MS Word dokumentumok, Excel táblák, stb.) beágyazása. Exchange integráció.
  3. Bizonylat igazolás, engedélyezés modul
    Ajánlatok, rendelések, szállítói számlák jogosultságtól függő engedélyezése, igazolása. Akár többszintű engedélyezési rendszer kialakítása. Feladatok kiosztása az iratokhoz kapcsolódóan.
  4. Fájlcsatolás
    Tetszőleges formátumú fájlok, dokumentumok csatolása korlátlan számban a rendszerben szinte bárhol, bármihez. Pl. ajánlathoz, rendeléshez, cikkhez, ügyfélhez, kimenő vagy bejövő számlához, feladathoz, projekthez.
  • Készletgazdálkodás és logisztika
  • Beszerzés és értékesítés
  • Pénzügy számvitel
  • Projektmenedzsment
  • Kontrolling
  • Iparági megoldások
  • Speciális modulok
  • Iroda-automatizálás
  • Webáruház