Értékesítési asszisztens

Proaktív és lendületes személyiség vagy, könnyen építesz kapcsolatokat? Megnyerően kommunikálsz szóban és írásban egyaránt? Mi pont egy neked való munkakört ajánlunk! Csatlakozz csapatunkhoz Értékesítési asszisztens pozícióba!

Cégünk magyar tulajdonban lévő, több mint 30 éve stabilan működő és dinamikusan fejlődő kecskeméti székhelyű szoftverfejlesztő vállalat. Célunk, hogy a komplex ügyviteli funkcionalitást nyújtó vállalatirányítási rendszerünkkel és az ehhez kapcsolódó szolgáltatásainkkal segítsük a hazai vállalatok folyamatos fejlődését és sikerességét.

Mit ajánlunk számodra?
  • Kellemes munkahelyi légkört, ahol egy fiatalos és szakértő csapat megbecsült tagja lehetsz
  • Lehetőséget nyújtunk a folyamatos fejlődésre, sőt el is várjuk, hogy minden kollégánk a legjobbat hozza ki magából
  • Készségfejlesztő tréningeken és szakmai továbbképzéseken vehetsz részt
  • A munkaidő 8-17 óráig tart 1 órás ebédszünettel, amit kötetlenül kihasználhatsz
  • Versenyképes juttatási csomagot, ami tartalmazza az alapbért, cafetériát és a munkádhoz szükséges eszközöket
  • Jól megközelíthető irodánk a belváros közelében található
  • Váltott irodai és home-office munkarendben dolgozunk, hogy biztosan ne érezd monotonnak a mindennapokat
Milyen feladatok várnak Rád?
  • Értékesítési asszisztensként Te fogsz elsőként kapcsolatot teremteni az érdeklődőkkel és leendő Ügyfeleinkkel. Így fontos, hogy szóban és írásban is megnyerően kommunikálj, magabiztosan képviseld a cég érdekeit egészen a kapcsolatfelvételtől a szerződéskötésig
  • Mindennapos teendőid közé fog tartozni szoftverbemutatók, tárgyalások megszervezése és az ezeken való részvétel, segítve a bemutatót tartó kolléga munkáját
  • Pontosságra és precizitásra is nagy szükséged lesz mivel Te fogod kézben tartani a különböző árajánlatok összeállítását, megrendelések és szerződések előkészítését, nyomon követését
  • Meglévő Ügyfeleink is gyakran veszik fel velünk a kapcsolatot, ezáltal a velük való egyeztetés és kapcsolattartás is feladataid közé fog tartozni. Számunkra nagyon fontos Partnereink elégedettsége, ezért lényeges, hogy a felmerülő igényekre gyorsan reagálj és elindítsd a szükséges folyamatokat
  • Gyakran párhuzamosan kell ellátni különböző ügyeket, így nélkülözhetetlen, hogy ezeket a helyzeteket is jól tudd kezelni
  • Meghatározónak tartjuk, hogy a különböző részlegek összhangban és együttműködve tudják ellátni feladataikat, ezért rendszeresen tartunk megbeszéléseket a cég más szakterületeivel, melyeken Te is részt veszel
  • Felelsz az értékesítési folyamatok koordinálásáért és támogatod a vezetőség munkáját
  • A változatos és érdekes feladatok mellet természetesen az azokhoz kapcsolódó adminisztrációs tevékenységeket is el kell látnod
Téged keresünk akkor, ha...
  • Felsőfokú végzettséggel rendelkezel
  • Magabiztos vagy az MS Office csomag használatában (Word, Excel, Outlook)
  • Legalább 2 év munkatapasztalatod van

Az ideális jelölt ügyfél-orientált szemlélettel, kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készséggel rendelkezik. Nyitott és lendületes személyiség, aki munkáját felelősségteljesen és precízen végzi.

Előnnyel indulsz, ha...
  • Kereskedelmi, közgazdasági végzettséged van
  • IT, ügyvitel területen szerzett tapasztalattal rendelkezel
  • Vállalatirányítási rendszer kezelésében szereztél már gyakorlatot
Munkavégzés helye

Irodánk Kecskeméten a belváros közelében, de mégis csendes környezetben található. Autóval parkolhatsz az iroda parkolójában, de használhatod az udvarban lévő kerékpártárolónkat is.

Jelentkezés módja

Ha állásajánlatunk felkeltette érdeklődésedet, megfelelsz az elvárásoknak, várjuk jelentkezésedet az allas@vector.hu e-mail címre! Jelentkezésed mindenképp tartalmazza a fényképes szakmai önéletrajzodat, motivációdat és fizetési igényedet!